|
Vzdělávání
Máme dva základní přístupy ke vzdělávání: Dodáme tématické vzdělávací okruhy na požadavek klienta nebo vytváříme specializované projekty. Realizujeme jak externí formou, tak i outsourcingem části vzdělávání větších organizací.
|
Specializované projekty: |
Projekt Hunter |
– je zaměřen na budování obchodního týmu, stavbu celé obchodní sítě, doplnění obchodní struktury. Účastníky jsou obchodní manažeři. Jedná se o náš exkluzivní program, který tvoří velkou část poptávky našich klientů. Je veden modelem VAKAV/RACAR. To praxi znamená, že role našeho lektora není jen rozvojová, ale částečně manažerská. V průběhu projektu lektor řídí aktivity a dovednosti účastníků na základě měřitelných výstupů. Organizace získává nové obchodníky. Autor projektu, jednatel společnosti ab connectia s.r.o., Gerhard Mendrok tento projekt poprvé použil v roce 2003, v rámci stavební spořitelny pod názvem Profimanager. |
|
Projekt Profiteam |
– je zaměřen na rychlou adaptaci nových nebo zvýšení produktivity stávajících obchodníků. Zamezuje fluktuaci obchodníků. Účastníky jsou jak obchodníci, tak i jejich manažeři. Tím se učí obě strany: obchodníci efektivně prodávat a manažeři prakticky řídit obchod. Je veden modelem VAKAV/RACAR, lektor má tedy i manažerskou roli. Naši klienti tento projekt realizují často v návaznosti na projekt Hunters. Organizace tím získává nový obchod a současně stabilizované obchodníky. Tento projekt byl poprvé použit ve stavební spořitelně autorem v roce 2002. |
|
|
Tématické okruhy: |
Obchodní |
- Aktivní telefonování – jak sjednat schůzku nebo obchod po telefonu
- Vedení obchodního rozhovoru – jak vést zákazníka k rozhodnutí koupit
- Vyjednávání v obchodě – jak vyjednávat v prodeji ve čtyřech krocích dle modelu CORA
- Key account management – jak řídit obchod s klíčovými klienty
- Privátní obchodování – jak získat a udržet významné soukromé klienty
- Korporátní obchodování – jak pracovat s firemní klientelou
- Reletionship management – jak dlouhodobě rozvíjet obchodní vztahy s významnými kleinty
- Aktivní obchodní místo – jak z pevného obchodního místa aktivně prodávat
- Tvorba Business plánu obchodníka – jak sestavit úspěšný business plán pro obchodníka
- Akvizice – jak systematicky získávat nového zákazníka na trhu
|
Manažerské |
-
Řízení obchodu – jak realizovat řízení obchodní výkonnosti modelem VAKAV/RACAR
- Vedení porad – jak vést poradu s obchodními týmy
- Vedení individuálních rozhovorů – jak rozvíjet výkonnost pomocí kompetentnosti
- Tvorba Business plánu manažera – jak nastavit práci s týmem jako s vlastní firmou
- Obchodní strategie – Jak překlopit obchodní plán do realizace
- Řízení obchodních projektů a kampaní - jak vést projektové řízení v obchodě
- Strategická analýza obchodu – jak číst obchodní výsledky a nastavit korekční opatření
- Obchodní typologie osobnosti - jak ovlivňovat v obchodě protistranu na základě typologie
- Řízení vlastního času – Jak vytvořit efektivní osobní harmonogram
- Řízení času obchodníků - jak využít maximálně času svých obchodníků
- Obchodní segmentace – jak vybrat a nastavit práci s různými cílovými skupinami
|
Komunikační |
- Vyjednávání v běžné praxi – jak dosahovat úspěchu za pomocí čtyřech kroků modelem CORA
- Práce s otázkami – jak otázky změní efektivitu obchodování
- Práce s argumenty – jak argumentací ovlivňovat rozhodování obchodní protistrany
- Práce s námitkami – jak reakci protistrany umět převádět do příležitostí
- Trénink trenérů – jak z trenérů odborníků udělat interní konzultanty
- Prezentační techniky – jak učinit prezentaci nástrojem ovlivnění
|
|
____________________________________________________________________________________________________________________________
ab connectia - váš partner pro budování obchodních sítí
|
|
|