Obchodní poradenství
Naši klienti často řeší potřebu změny obchodní strategie společnosti nebo zvýšit kvalifikovanost obchodních týmů i podpůrných útvarů. K tomuto závěru dojdou vlastní nebo námi realizovanou analýzou obchodního potenciálu. Následuje rozhodnutí rozvinout kompetentnost organizace buď, poradenstvím nebo obchodním vzděláváním. Kompetentnost chápeme jako kombinaci odborných znalostí, praktických zkušeností a sociální zralosti.
Požadavky našich klientů v oblasti rozvoje mají nejčastější tento obsah:
- Chceme zvýšit výkonnost obchodníků
- Nedaří se nám plnit plán
- Máme za cíl zvýšit počet prodaných produktů/služeb na jednoho zákazníka
- Potřebujeme klienty udržet v portfoliu
- Chybí nám obchodníci
- Hledáme cestu jak omezit fluktuaci obchodníků
- Jak zajistit komunikaci mezi obchodem a centrálními útvary
- Nastavujeme novou obchodní strategii
Jaká forma řešení? Poradenství nebo vzdělávání?
Kdy poradenství a kdy vzdělávání? Obě formy se stále více sbližují. Poradenství doporučujeme tam, kde je potřeba hledat příčiny stavu, kdy se zavádí zásadní změna nebo jde o komplexnější téma, které prolíná do více útvarů. Vzdělávání je vhodné, když klient již příčiny zná, a chce je odstranit zvýšením kompetentnosti organizace.
Pro poradenství i vzdělávání jsme vyvinuli několik vlastních nástrojů a Vy je můžete shlédnout na stránce "Modely".☜
Co zahrnujeme do vzdělávání?
Jsou to jak kolektivní tak i individuální formy rozvoje: Tréninky, školení, workshopy, koučinky a mentoringy. Pracujeme s vlastním modelem rozvojové pyramidy
Jaké druhy poradenství poskytujeme?
Naši klienti požadují buďto dodávku „na klíč“ nebo naši asistenci při řízení svého businessu. Proto pracujeme formou dodavatelů celých řešení nebo participujeme na řešeních společně s klientem.