Obchodní outsourcing
Našimi klienty jsou často firmy, které cítí potřebu v nárůstu počtu obchodních aktivit. Často se tak děje, když zavádí firma nové služby nebo produkty nebo v případě, když ochabuje obchodní služba firmy co do četnosti kontraktů. Jsou i firmy, které požadují otevření nového trhu. V těchto případech dokážeme pomoci aktivním zastupováním firmy. Využíváme k tomu vlastní aktivní call centrum, síť našich konzultantů nebo pro tyto účely můžeme i zastupovat společnost a jednat v jejím jméně. Pro klienty, kteří vyžadují mimořádné nebo krizové řízení v obchodě, poskytujeme interim management.
Obchodní outsourcing realizujeme v následujících podobách:
Potřeba klienta |
Řešení ab connectia |
Zvýšení počtu obchodních schůzek |
Telefonické domlouvání termínů |
Získání nových klientů |
Oslovení trhu za klienta |
Zjištění možností trhu |
Průzkum trhu a ověření |
Vstup na nový trh |
Zastupování firmy na českém a slovenském trhu |
Dočasné řízení obchodu |
Interim management v obchodě |
Jaké používáme nástroje
Aktivní obchodní call centrum – zákazníci často využívají naše vlastní obchodní call centrum pro následující potřeby:
-
Domlouvání schůzek pro obchodníky
-
„Otevírání dveří k zákazníkům“
-
Průzkum potenciálu trhu
-
Akviziční obchodování
-
Oslovování vybraných cílových skupin
-
Mystery calling
-
Kampaně na podporu prodeje
|
|
Databáze – poskytujeme vlastní nebo sdílené databáze, selektované dle potřeb zadavatelů.
Zastupování firmy – při vstupu na trh zastupujeme firmu v jejím jménu a budujeme tak pozici u nových zakázníků. Využíváme k tomu vlastní konzultanty v roli obchodníků.
Interim management v obchodě – zákazníci, kteří potřebují řídit změnu ve firmě, zavádějí nové procesy nebo řeší krizovou situaci předávají řízení obchodu do rukou externího manažera na stanovenou dobu. Naši konzultanti mají za sebou několik takových aplikací. Jedná se o nájem manažera. |